Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 19 mars 2010

Varsågod en ledig dag

Idag har jag min första lediga dag sen tisdag förra veckan. Och den räknas knappt för då var jag fortfarande helt svag efter vinterkräksjukan...

Tänkte att jag skulle tvätta och städa lite idag och plugga...
Det blev en sån här lista:

Måste
Skriva på basgruppens rapport
Börja skriva på inlämningsuppgiften
Handla mat

Borde även
Tvätta
Städa
gå och träna
Lata mig
Köpa en ny mascara

Där emellan ska jag vara en god, kärleksfull och tålmodig mor som hittar på skojjiga små aktiviteter till sina barn så dom inte blir för uttråkade
(läs, tryck in en ny film i videon med jämna mellanrum)

Bestämt mig för att skriva lite rapport, dammsuga och åka till Frölunda torg och köpa en ny mascara. Det räcker så va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar