Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 14 mars 2010

Och till Cattis som blev mamma igår! Wiii!



Sötaste sötnos! Grattis till din lilla pojke som kom igår och grattis till ditt nya liv:-)

Sist vi sågs hade jag precis vart hos frissan och prata med en tjej som skulle föda barn om 5 veckor. Hon gick runt med klackskor och klippte folk och hade bara gått upp 7 kg. Jag åkte till jobbet efteråt med en stark känsla av att vara lite onormal. (jag gick upp 24 kg med Matilda)

Men på kontoret satt Cattis med denna enorma kula. På 2 timmar åt hon: 3 stora portioner glass (med sylt på), 2 apelsiner och en skål med pastasås (för att smaka lite på såsen, det var ju bra eftersom jag hade gjort den och det var skinka i som jag inte äter så jag visste inte vad det smakar)

Och jag kände mig inte så onormal längre.

Önskar dig all lycka i världen gumman! Love you!

2 kommentarer:

  1. Tack älsklingen min!!! Det kommer lite bilder på FB sen och i min blogg. Men jag har lite dåligt med tid just nu, myckat att göra med allt gosande, snusande, pussande och kelande! Men just för tillfället ligger han i din fd vagn och sussar lite och mår som den prins han är:)
    Ååååå du fattar inte!! Han är sååå himla underbar!!!!

    Massor med pussar och kramar!! Saknar dig!!!

    SvaraRadera
  2. ÅH! Det låter underbart! Bebisar är verkligen det finaste som finns:-) Njut!

    SvaraRadera