Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 5 mars 2010

Men man kan oxå glädjas åt...

Att jag i misären var tvungen att ta mig in till centralen för att byta mina tågbiljetter. Säger bara så här: Det märktes att Tokio Hotel spelar i stan i kväll. Jizzus vad många freaks. Kan vara så att jag har smittat ner en hel Tokio Hotel-konsert. Och jag skäms inte ett dugg för det.

Vi har oxå fått kopplat in en digitalbox till tvn och har nu både fjärrkontoll som funkar och 260 kanaler. Jag behöver INTE resa mig i soffan om jag inte får mera rännskita. Gött.

När jag körde in till stan förut så fick jag chans att använda mina nya solglajjer jag köpte på Primark. Det var riktigt Gött.

Nu blir det fredagsmys här. (Läs: A- Amigo och glasstrutar, jag tänker bara delta från håll, innifrån FanFics-snusket....)

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar