Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 7 mars 2010

Här i Nagiala...

...Är det rätt schysst.
Jag har fått en Ponny och en skön frilla. Väntar på Jonatan right as we speek...

Har spytt själv hela natten.
Är det inte bra ändå att MAMMAN håller sig på benen tills resten av familjen har slutat kräkas. Bara då kan hon krokna ihop.
Och jag som inte ens är den mammaiga sorten.

Höjdpunkter idag har varit.

* Telefonsamtal från människor jag känner som varit ute på krogen inatt. (ett samtal faktiskt men det var underhållande nog)

* Rostmackan jag åt för några timmar sen som jag inte spydde upp.

* Att jag kan ligga i sängen och kolla på Twilight i datorn.

Det var väl det för idag...

2 kommentarer:

  1. Krya på dig min kära. Har du sett denna?
    http://www.lovefilm.se/film/56718-Robsessed.do

    SvaraRadera
  2. Underbart filmtips Fia! Dying to know more about him. Vem vet endera dan kanske man är riktigt uttråkad:-D

    SvaraRadera