Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 25 mars 2010

Hemligheter

Det har vi alla.

I helgen ska jag hälsa på Frida. Som vet alla mina hemligheter som jag skrivit de senaste 6 åren...

Men hon vet oxå andra hemliga grejer om mig.

Att jag fortfarande inte begravt min gamla katt. Hennes urna står högt upp på köksskåpet. Det är över 6 år sen hon dog och jag börjar fortfarande gråta om jag tänker på henne.

Och att om man häller i mig tillräckligt, jag menar TILLRÄCKLIGT med vin (nåt istil med den mängd vi fick i oss när du var här sist Frida.)
Då erkänner jag att jag i hemlighet älskar Peter LeMarc.

Det är lite läskigt att åka till dig Frida när du vet allt det här.

2 kommentarer:

  1. Undrar vad mer vi kan få fram genom obskyra mängder vin :-)
    Ska bli så kul!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst ska det Fia! Underbart!

    SvaraRadera