Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 31 mars 2010

Att var impulsiv

Är väl bra. Antar jag.
Och jag är väldigt tacksam för att jag gifte mig med en som kan stoppa upp de mest vansinniga ideerna jag får.
Utan Magnus hade jag nog startat lite fler galna företag och flyttat lite oftare.

(hans favorit är den gången när jag kom hem efter en promenad och var övertygad om att jag skulle bli hundklippare)

Men ibland låter han mig hållas.
Därför har vi tex ett superfint sommartorp nu. Som vi impulsköpte förra sommaren för att jag inte kunde leva med att det inte skulle vara vårat hus.

Och idag satte Freddan griller i huvet på mig som jag tänker på hela tiden.

Har kört The Secret-trix hela kväller för att få min vilja fram.

Ni håller oxå tummar va? Lovar att berätta om VAD när jag kan... :-)

2 kommentarer: