Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 14 mars 2010

På mitt jobb (känsliga läsare varnas)

Finns Becca.
Hon låter ofta som en galen Dregen på speed. Men hennes hjärta är stort.

Här är till dig gumman:

Becca svarar i telefonen:
"Porrklubben Stora Läppar"

Becca ringer vikarie:
"Hej, vad gör du? Sitter du och runkar i din egen avföring?"

Becca har försökt ringa mig en helg när jag var hos min mamma och min mobil dött:
(jag hade 26 missade samtal från skyddat nummer när jag kom hem och stod precis och funderade på vem som velat mig något så viktigt när telefonen ringer. )
Becca skriker:
"VART FAAN HAR DU VARIT!!"
"Eh, hos mamma, har nån dött eller?"
"Nä, jag ville bara höra om du kunde jobba på tisdag"

Becca. I love you. Ingen är som du.

2 kommentarer:

  1. Ja du min goa underbara Isolita, hämden är ljuv;). Detta bjuder jag på men jag förväntar mig ett inlägg till då du berättar om hur UNDERBAR jag är och hur GODA SALLADER jag gör samt vilken FANTASTISK människa jag är samt hur GRYM jag är på schema;)annars blir det HÄMD. Men visst är det liiite jag i ett nötskal det du beskrivit. LOVE YOU 2 baby. KRAM BECCA

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. Ja ingen kan ringa som Becca!!! Älskar er båda!!! Saknar er nåt grymt....

    SvaraRadera