Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 9 mars 2010

Och det där med lukten

Hemma hos oss är inte nåt stort problem. Jag går runt och sniffar runt soffor och berörda mattor men jag tror inte det luktar nåt. Inte spy iaf. Men den där söta doften från äpplesköljmedlet påminner om lukten av när nån som druckit för mycket öl och kräkts upp det nånstans lite i hemlighet (trodde den). Jag tror jag luktspanar efter den sortens kräklukt av gammal vana.

Som när Conny Klack och några till blev kvar i 2 dygn efter att vi haft nyårsfest hemma hos mig. Conny var så uppe i att snacka om nåt som han brann för att han inte hann gå ut för att kräkas utan han kräktes i ett gammalt rör som varit en raket. Sen ställde han diskret röret i ett hörn och fortsatte prata.
Det tog ett par dar till innan jag lokaliserade lukten....

Jag var 19 år och väldigt dålig på att städa och få folk att gå hem från mig när jag haft fest.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera