Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 6 mars 2010

Just när man tänkte

Att det nog inte kunde bli värre...
Så spyr ens man hela natten i en hink och ens son i en annan hink. Och i HELA soffan, sådär så det har sjunkit ner genom sofftyget, in i skumgummit, och i HELA sin säng, sådär så det har sjunkit in genom madrasstyget, in i skumgummit.
Och på hela mig, men jag kan ju spolas av jag är som tur är inte gjord av skumgummi.

Jag har sovit 2 timmar mellan 7 och 9.

Hela vårt hem luktar förfärligt.

Matilda är SJUKT uttråkad, det hjälper inte ens att vi tillfälligtvis har 5 nya barnkanaler. Hon är tillomed trött på att se på tv.

Jag tycker det vore lämpligt att den procenten av befolkningen som är immun mot den här jävla sjukdomen borde kommenderas ut och hjälpa till i de hem där den härjar.

Hela vårt badrum är fullt av stora nakna soffkuddar som jag försökt få rent med duschslangen och överdrivna mängder äppelluktande sköljmedel.

3 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren, men jag loooovar att du har haft det värre. Puss på dig

    SvaraRadera
  2. inte kul och va pjuk-sjuk.inte kul alls. släng mattan det hade jag gjort. sist det var i vårat hem spydde daniel ner hela sängen och gissa var han låg? i min och jans... fy fan. jag slängde faktiskt bäddmadrasserna. de var lite gamla och jag tyckte det räckte med att tvätta täcken och lakan.hoppas det är bättre med er nu...kram madde

    SvaraRadera
  3. Tack Anonym! (och jag vet vem du är din gamle raggare...)
    Men jag har nog fått bort lukten, i soffan oxå. Är superkänslig för lukter just nu så det är nog sant.
    Kram gumman!

    Och kram till Fia med!

    SvaraRadera