Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 20 mars 2010

Things I have done för dig Jocke....

Ok.
Varför ska man egentligen spara på sin hemligheter när man kan skriva om det i sin blogg?

Diverse ganska pinsamma saker jag gjort för att jag älskar (läs: är besatt av kent)

Jag trodde jag lugnat ner mig men i går kväll upptäckte jag att jag fortfarande tycker det är roligt att stå och skrika "Jocke!" när det blir lite tyst mellan två låtar. Det var fler som hängde på igår och han svarar oss: "ja, vad vill ni mig?" Och jag hör mig själv skrika: " Vad tror du?!"

Men det är egentligen inte så farligt... Jag har oxå:

*vandrat runt i stan en hel natt på jakt efter vilket hotell dom bodde på. (Gav upp vid korsvägen och tog en taxi hem stelfrusen utan att hittat dom)

* stått i ösregn nere vid Röda sten och knackat på en bysha dom hade som loge. Klättrade även upp på en grej och kikade in genom ett fönster för att se dom...

*Visat brösten för deras turnebuss när den åkte ut från Liseberg. Mest var det för att en massa RIKTIGA fjortisar sprang efter bussen och skrek och jag got carried away. Och så skojade jag med Magnus som var med. Han tyckte det var roligt faktiskt.
Och ja, dom var i bussen... (och det var typ 1998 innan jag hade ammat 2 barn)

* Har skrivit så flitigt på kentforumet så att jag blev omnämd med namn när göteborgs-posten skrev om hur galna kents fan är. Om nån undrar varför jag heter Isolita så är det namnet jag tog när jag hängde på kents forum.)

* Har mejlat till en journalist som jag tyckte skrev en konstig artikel om kent. Och fick svar.

Ja, nu är väl alla hemligheter ute. Man ska inte skämmas för sig. Det är dumt.

1 kommentar: