Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 22 mars 2010




Tänk, jag gifte mig faktiskt med en av dom här killarna... Kan någon gissa vem?

Älskling, kommer du ihåg första sommaren när vi hade träffats. Innan vi fortfarande inte hade flyttat till Göteborg. När jag var tvungen att ha solglasögon och platådojjor när vi gick och hyrde film. Och filmen vi hyrde var alltid nåt i stil med True Romance eller Sid och Nancy.

Eller den där kvällen på Fallens dagar, när du festande med dina kompisar och jag med mina och du hittade mig fast det var så knökat med folk på strandgatan (eller vad den nu heter). Du såg mig så bra där du satt på din utkiksplats uppe på en bajamaja, du ropade mitt namn och hoppade ner framför mig och sa: "Är det leopard eller sebra?" Och det tog en stund innan jag fattade att du pratade om dina solglasögon som du nyss köpt. Du kom inte ihåg om det var leopardmönster eller sebra.
Tänk den killen blev man kär i och den killen är pappa till ens barn nuförtiden.
Livet är inte så dumt ändå :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar