Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 28 mars 2010

Fias recension från gårdagen

En smart bloggare rippar bara en annan bloggares story. Så är det va?

Fiafiber

Här kan ni läsa om vad jag hade för mig igår!

Och få lite skön bakrundstory om både resturangen och kvarteren den ligger i.

Jag har ingen aning. Jag är som en blind råtta när jag kommer till stockholm. Gör inte nåt annat än gå åt fel håll och bete mig förvirrat. Och varje gång jag kommer hit så är det som att där jag tror jag hittar, typ den där långa gatjävlen på söder och ner över nån bro och sen kommer man upp förbi slottet och så till slut är det det där där svartvita torget där man kan köpa knark... ( om man vill, har jag sett på film), alltså varje gång så är det som att den vägen går åt olika håll. Skumt som fan.

En skum grej är att jag lixom känner till alla ställen som folk pratar om. Typ, jag bor i Nacka var bor du, Drottingholm, jag bor i Alby bla bla bla. (ni fattar att det är citat typ va?)
Alltså jag har hört talas om dom grejerna Men jag har inte nån aning om var dom ligger och/eller vart fan jag är.

Jahaja. Läs Fias blogg om min lördagskväll var så snilla.

I morgon åker vi hem igen. Matilda och jag.

4 kommentarer:

  1. Så du hittar lika bra i Stockholm som i London, då? ;)

    SvaraRadera
  2. Tack sötis för länkningen :-) Pöss

    SvaraRadera
  3. hehe. jag är värdelös på att hitta. nån kväll snart när jag har lite tid och ork så ska jag berätta historien om när jag kom bort i Bangkok. den är go...

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera