Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 5 september 2010

Samtal på Dingon

Samma kille igen. Petar på mig, på min tatuering.

- Ja, vad är det nu då?

- Gjorde det ont?

- Tatueringen? Ja, skitont.

- Kolla här då?

Han håller upp sin hand där han har ett stort ärr.

- Har du tagit bort en tatuering?

- Nä, granatkastare. (jag tror det var nåt sånt han sa iallafall, det hade nåt med nåt vapen att göra)

- Oj... Aj!

- Och kolla här då! Hela denna handen med.

- Ok.

Jag vet inte om jag vill veta mer om hans granatkastarskador. Jag har på känn att antingen kommer det en lumparhistoria nu eller så är han seriöst skum som håller på med såna vapen.
Precis då öppnar Heidi munnen:

- Hon då!
Hon petar på mig.
-HOn har fött två barn!

- Och hon då!
Jag petar på Heidi.
- Hon har fött TRE!

Ridå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar