Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 17 september 2010

Dagens förvirrade felläsning i tidningen

Anna Book har tydigen fyllt år och fick en bil. Jag läste att det var Paolo Roberto som gav den till henne.
Det stod väldigt ingående hur det gick till. Och hur glad hon blev.
Mitt fredagströtta huvud kunde inte bli klok på:

1. Varför i helvete Paolo Roberto gav henne en bil.

2. Ifall Paolo och Anna har nåt samarbete ihop som jag har missat.

3. Hur någon kommer på idèn att ge bort en POLO till någon överhuvudtaget. Och kanske även varför POLO finns överhuvudtaget. Är det en bil som fyller någon som helst funktion?

4. Varför i helvete gav Paolo Roberto henne en bil?

Jag skulle precis börja tänka som vanliga tankarna om att borde inte Anna Book nån gång lära sig att hon borde tänka på vad hon säger till journalister så hon slipper få rubriker där det står att hennes mage sprack eller att hon har jättebra sexliv. Vem vill veta igentligen? Vem!? Inte jag. Det tar bara plats i skvallerspalterna till sånt skvaller man VERKLIGEN vill veta. Jag snackar Patten och Kristen ifall ni inte fattade det.

Då såg jag det.

Det var inte Paolo Roberto som gett henne en bil.
Det var hennes snubbe. Som också hette Paolo. Fast nåt annat efternamn.
Min hjärna kan tydligen bara registrera namnet Roberto efter namnet Paolo verkar det som.

3 kommentarer:

  1. Eller så heter han Roberto toledano
    http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0107/01/brollop.html

    puss

    SvaraRadera
  2. Besserwissen missade en :-D

    SvaraRadera
  3. ha,ha ja fast jag tycker frågorna är berättigade i alla fall..varför ger man sin fru en polo....och varför var hon tvungen att poängtera kontantbetald...ahmen en polo..och om hon fått en porsche liksom

    SvaraRadera