Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 2 september 2010

Den tjocka horan

På lördag ska Dinga-Linga ha stor fest för att hon har fyllt nåt jämt. Och jag ska inte säga vad för jag har inte så gamla kompisar...
Hursomhelst har jag planerat att vara helt jävla smashing. Har städat så bra i klädkammaren så alla gamla fina blåsor har fått komma fram och vädra sig. Jag hoppas att dom passar bara.

Första gången jag skulle gå ut efter att Matilda föddes... Jag tror hon var typ 6 månader och jag ammande knappt längre. Nu skulle morsan minsann ut på stan och ha det fint en kväll.
Jag öppnade garderoben och rotade fram mina gamla partykläder. En liten top och en kjol, det borde jag komma i.

Jag förträngde lixom att jag hade gått upp 24 kg när jag var gravid. Och inte gått ner allt igen. Typ lite mer än hälften bara...

Jag fick på mig kjolen och drog på mig topen. Konstigt, den var så kort. Som att den krympt på längden. Jag drog lite i den samtidigt som jag gick mot spegeln.

Och där i spegeln såg jag henne. En liten tjock hora.

Det var så länge sen jag klädde upp mig så jag såg ut som en hora. En hora som blivit tjock.

Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar