Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 4 september 2010

Saker som jag sitter och funderar på så här på lördag morgon...

Ska jag ha rött eller lila nagellack i kväll?

Vad är det som sitter och skaver i mitt vänstra öga? Är det en bit lins som jag drömde att det var i natt?

Varför är alltid kändisar ihop med andra kändisar? Är dom egentligen aliens allihopa?

Till exempel, Lena "jag syr mina egna kläder" Philipsson... Nu är hon ihop med han Odd Molly killen som jag bara tänker, det är ju den där sure fan som satt och kedjerökte i BigBrother en gång i tiden. Ärligt, förutom att jag inte fattar vad hon ser hos honom så fattar jag Verkligen Inte vad han ser hos henne. Det måste ju var så sjukt okreddigt för honom att va ihop med henne. Det måste väl typ skada Odd Mollys varumärke.

Jo, och så funderar jag på om jag ska trösta mig med senaste MOTU kapitlet nu, eller i morgon när jag säkert är bakis efter Lenas partaj...

decisions decisions....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar