Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 18 september 2010

Marran håller med mig

Marran skrev följande:
"ha,ha ja fast jag tycker frågorna är berättigade i alla fall..varför ger man sin fru en polo....och varför var hon tvungen att poängtera kontantbetald...ahmen en polo..och om hon fått en porsche liksom "

Angående att Anna Book fick en polo av sin man.
Jag håller med. Om Magnus hade köpt en Polo till mig så hade jag inte berättat det i tidningen. Om jag nu varit kändis och någon tidning tyckte det var meningsfullt att fråga mig om vad jag fick av min man när jag fyllde år...

Jag tycker att ännu ett dilemma dyker upp här. Varför tycker Aftonbladet att dom ska skriva om vad Anna Book får i födelsedagspresent? Eller var det kanske Anna själv som ringde upp och berättade...

Varför kan jag inte sluta tänka på det här?

Varför är ingen intresserad av vad jag fick i födelsedagspresent av min man?

2 kommentarer:

  1. damn nu undrar jag också om anna book själv ringde...

    SvaraRadera
  2. Klart hon gjorde!
    Jag tror att det är hon själv som hållt liv i myten om sig själv i alla år.
    Hon har ringt alla tidningar om precis allt: Hjälp min mage sprack, jag har gått upp 30 kg, jag har gått ner 30 kg, jag ska gifa om mig, jag har gått upp 30 kg, jag har gått ner 30 kg och nu har jag fått en fucking Polo i födelsedagspresent...

    SvaraRadera