Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 22 september 2010

Moderna ting som jag inte begiper

(Min goda vän Åsa inspirerade detta inlägg)

1. Gummistövlar. Visst, det regnar ibland. Och blommiga kan vara fina. Men ärligt. ÄRLIGT. Såna där höga svarta Hunter. Dom är riktigt fula. Jo, dom är det. Och ni som har dom, kommer tänka tillbaks till 2010 en vacker dag och tänka nåt i stil med: "Hur i helvete tänkte jag?" Det var ju förjävla fult.
Och jag vill inte tänka på hur svettiga ni är om fötterna efter en hel dag...

2. Stora jävla glasögon.
Alltså, jag har redan haft såna. En gång tiden när det var den ända modellen som fanns. Och det är inte fint. DET. ÄR. INTE. SNYGGT.
Man ser helt förjävligt ut. Ja, du oxå. Det kommer en dag när du kommer att tänka: "Hur i helvete tänkte jag?" Det var ju förjävla fult.

3. Legofärgade kläder.
Jag menar: Blå, röda och gröna byxor. På killar. Där färgen är exakt sån som på legobitar. Hallå killar, ni ser ut som barn. Som vuxna jävla barn.

Det var väl det just nu.

4 kommentarer:

  1. Du har som alltid rätt Lotten. Särskilt sista punkten, bah!
    Men mest av allt gillar jag att du har en bild av Mark Ryden. <3

    SvaraRadera
  2. Det är tack vare dig! Hade inte vetat om honom om det inte var för dig! Puss!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar mina Hunters. Men jag älskar din blogg också, så jag tror det går jämnt ut ;)

    P.S skämmigast var ändå foppatofflan. D.S

    SvaraRadera
  4. I use foppa änd aj äm pråd åver it! Så det så. Stövlar har jag också. Rutiga. Med svart kurbitsmönster. Även när det inte regnar för min mamma har lärt mig att man ska ha stövlar i skogen.

    SvaraRadera