Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 11 september 2010

Anna, jag undrar om du fortfarande läser här

Anna i min klass alltså. Du med sneluggen som pratar norrländska.

OM du gör det så vill jag bara säga två saker:

1. Det var fantastiskt roligt gjort det där du gjorde på spårvagnen igår. När du satte dig bredvid mig och låtsades som att du inte kände mig.

2. Jag tittade faktiskt inte ifall du hade några rynkor. Och jag är rätt säker på att du inte har några för du är väl typ 23...

Hoppas du har en fin helg! Vi ses på måndag.

2 kommentarer:

  1. Jag läser fortfarande, och Lotten det med pallen var underbart.

    SvaraRadera
  2. Bra att veta.
    Du fick ju höra pallhistorien först. Jag förstod inte riktigt hur roligt det var innan jag berättade det för dig!

    SvaraRadera