Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 14 september 2010

Samtal med Frida (för några veckor sen)

Frida: - Bla bla bla bla fanfic fanfic fanfic bla bla bla......

Jag: - Fan vad avundsjuk jag blir att du har tid att läsa så mycket fanfic! Fan.

Frida: - Men det är bara för att jag är hemma och är dunderförkyld.

Jag: -Åh! Jag hör det. Stackars dig.

Frida: - Du låter inte så fräsch du heller.

Jag: - Nä, jag vet jag har värsta jävla hostan från helvetet. Den har hållt i så jävla länge.

Frida: - Du har säkert twar. Det är bara hosta va?

Jag: - Twar, vad är det. Jag trodde det var kol. Vänta nu lite! Är det inte det...

Frida: -Orienterarna dör av ja.

Jag: - Men men men... Jag har börjat jogga!!

Frida: (på lugnaste norrländska) - Iso. Du kommer inte att dö.

Jag: - Är du säker!?

Frida: - Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar