Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 3 april 2010

RL is calling on me

Har precis läst alla 79 kapitel av Master of the universe.
Ja inte på en gång alltså. Men det har tagit en stor del av min tid på sista tiden...

Om nån inte vet vad jag pratar om så är det en fanfic som man kan läsa på Twilighted.
Hon som skriver har ett underbart sätt att göra små kommentarer på slutet av varje kapitel.
Typ när dom fick till det första gången så skrev hon: "I´m going to lay down in a dark room now"
Underbart.

Och när hon inte har tid att skriva och uppdatera så skyller hon på att RL har tagit för mycket av hennes tid. Jag älskar sånt! Jag älskar när man tycker att Riktiga Livet tar för mycket av ens tid som man kan tillbringa i fantasin...

Jag är en nörd. Jag vet det och jag är väldigt nöjd med att vara en nörd.

Nu har jag fått Dinga-Linga att börja läsa oxå. Känner mig lite som att jag räckt över lite knark till en knarkare som inte ens vet att han är en knarkare.

Vad svamlar jag om?
Kanske var det nåt från början om att jag kom på att jag inte bloggat idag och det beror på att mitt RL har krävt en massa av mig. Socialt liv. Det var trevligt det med:-) Jag kan klara mig där ute. Oxå.


om nån undrar (läs min mamma) så är fanfic egenskrivna böcker av fans till "riktiga" böcker. Alla karaktärer som finns i riktiga böckerna finns med men deras personligheter brukar vara jävligt tillskruvade.)

(och vi idioter som läser det är oxå rätt tillskruvade. Och utrycker oss typ så här:" Nä, den gillar jag inte, det var för lite lemons" Eller: "Men jag gillar såna där Edward är uppfuckad och angstig....")

I am going to lay down in a dark room now...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar