Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 27 april 2010

Dagens vuxenhet

Är när man frivilligt går till tandhygienisten och betalar 770 spänn för en 45 minuters tortyr med vassa små evil instrument i sin mun.

ajajaj.

Det äckligaste är nog den där, typ tampongen som hon trycker in mellan mina framtänder och min läpp, som jag alltid tror är för att hon ska komma åt under läppen men sen när jag ser den, indränkt i mitt eget blod, förstår att det är för att blodet inte ska rinna ner på min haka...

Eller är det den där saltblästraren som hon kör på mina framtänder så att dom ska bli vita.

Eller förresten! Är det inte den superbeska (tänk asstark öronvax-flavour) som bedövar hela munnen förutom där hon kör in kratsen, där det är tänkt att det ska bli bedövat.

Eller är det inte tandtråden som är som sandpapper som hon tvingar ner mellan framtänderna på mig...

Nä fan, jag tror kratsen är värst. Den där vassa jäveln som inte känns som att man ska ta i närheten av tandkött. Men som används till att mösa runt under tandköttskanten för att se hur mycket det blöder. Tror fan att det blöder.

Tandläkarskräck någon?

2 kommentarer:

  1. Tandläkaren är ingenting mot gynekologen!!! Det kan också blöda!

    SvaraRadera