Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 23 april 2010

Madde

Sms mellan gamla vänner:

"Snälla skriv nåt roligt, jag har en timme kvar på jobbet och har så tråkigt"

"Bögen från smögen sög sig förmögen..."
(det var det första som dök upp i mitt huvud. Vet VERKLIGEN inte varför!

"Känner du honom eller"

"Eh, nej, jag vet faktiskt inte varför jag skrev så, det bara dök upp i mitt huvud. Ursäkta."

"Men det var lite kul"

"Hur är läget då?"

"Eh fan du vet, det är måndag och fredag och sen är det tvätt och städ där imellan. Jag ska gå till en vän ikväll och hoppas jag får mig ett glas"

"Ta två, det låter som du behöver det"

"Ja, kanske tre, är lite mensig så det kan behövas"

"Fyra - fem låter det som du behöver. Eller va fan, sup dig riktigt full. Det är alltid roligt"


Madde Darlig. Jag hoppas du står nere på Ed och skrålar i detta nu. Jag får nog snart komma upp och se om vi har nåt party kvar i oss. För nu var det över ett år sen sist vi satt i en bar ihop. Då kom vi faktiskt inte hem förrän klockan var fem och jag tror inte vi har legat av oss för jävla mycket på ett år.

Kram gumman!

1 kommentar:

  1. jag kunde inte hålla mig till i morgon och nu börjar jan ifrågasätta när jag var nere hos dig. var ni ute till 5???? vi var snart hemma igen, sa jag. det de inte vet har de inte ont av eller?ja du får jättegärna komma upp så vi inte legar av oss. kommer du ihåg när vi hittade pengarna på puben..... det var då vi var kompis med jack daniels...... det var tider det.

    SvaraRadera