Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 2 april 2010

Kedje-sms vid högtider

Jag skickar aldrig vidare ett kedje-sms, eller ett kedje-mejl, spelar ingen roll hur många cancersjuka barn som dom än hotar kommer att kolavippen om jag inte gör det.

(det kan hända att jag skickar vidare ett och annat mejl med roliga kort på idioter som har däckat i konstiga ställningar. Jag får dessa oftas av Gullan av nån anledning... Fast det räknas väl inte som kedje-mejl mer som internetfenomenet:"sprid bilder på idioter till så många du kan")

Men iallafall.

När det är jul. Eller nyår. Eller påsk.
Då skickar jag gladeligen iväg både det ena och det andra som jag varken formulerat eller ritat själv. Ofta får man samma grej tillbaka oxå.

Idag har jag hjälpt till att sprida en konstig bild på en tecknad gubbe om tappar sin pung. Mycket moget.

Och väldigt roligt när man får svar som typ: Tack! Men vem är du? Hehe. En anonym pung-hälsning sådär på långfredan. Det piggar ju upp vem som helst.

Har du fått några konstiga kedje-sms idag?
Vill du att jag ska skicka en tappad pung till dig?
Säg bara till:-D

Tack till Brorsan för blogg-tipset! Kram och puss på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar