Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 8 april 2010

Gårdagens värsta skratt

Var väl ändå historien som min jobbarkompis berättade.
Jag lovade att inte skriva hennes namn om jag fick berätta vad hon gjorde.

Hon hade, när hon åkt tredje gången med Norge-färjan, gått till receptionen och begärt att få sina pengar tillbaka.

"- Jag vill reklamera den här resan!"
"- Varför det?"
"- Men det här kallas för knull-båten och jag har inte fått knulla en enda gång! Det är tredje gången jag åker nu och det har inte hänt nåt på nån resa! Ni håller inte vad ni lovar. Jag vill ha min pengar tillbaka!"

Personalen låg tydligen bakom disken och vred sig av skratt.
Det hade jag också gjort.

Och min arbetskompis har inte åkt med den båten nåt mer vad jag vet.
Det var ju ändå ingen idé...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar