Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 21 april 2010

Dagens tvångstanke

Refererar härmed till kommentaren jag fick på min förra tvångstanke, den om att alla berg kommer att försvinna och om det behövs berg.
Någon (jag vet nog vem) skrev: "Ja, Jocke Berg behövs."

Jag har en annan tvångstanke att Jocke Berg ska dö eller kanske tappa sin förmåga att skriva låtar. Jag har hört att det kan hända. Tror det var Thåström som sa det i en intervju en gång: " Nu har jag bara 3 album kvar i mig."

Men direkt när jag har tänkt den tvångstanken att det inte kommer att komma mer musik från Jocke B så tänker jag att det gör inget för dom har redan släppt så mycket så jag kanske kan överleva resten av mitt liv på det som redan finns...

Och direkt kommer nästa tvångstanke: " Tänk som det inte räcker. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar