Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 16 augusti 2010

Till M, vi kan kalla honom Jannes kompis

Jag vet att du läser det här...

Magnus kom hem igår efter att ha spelat på en festival och berättade att du sett hur en kille fick sparken från sitt band. Mitt på hotellfrukosten.

Fan vad roligt.

Undrar vad han hade gjort när dom tyckte det var dags att kicka honom när man äter hotellfrukost?

Och undrar om dom hade en mysig resa hem i bussen:-)

Jag önskar att jag hade sett det med.

2 kommentarer:

  1. Det var faktiskt helt priceless.
    Själv satt jag som en fågelholk i 10min med en tysk fralla i munnen.


    Redan klassiker:

    - Men va fan, det var ju bara lite Rock ´n Roll.

    - Fortsätt du med din Rock ´n Roll.

    Game over man!

    /M

    SvaraRadera
  2. SÅ jävla roligt.
    För oss andra iallafall:-D

    SvaraRadera