Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 19 augusti 2010

Bjuder på den här med, för Nettans skull

Nettan kommenterade mitt förra inlägg:

"1 kommentarer:
Nettan sa...
Bästa bakfylleminnet är när du låg i fosterställning i badkaret på Lasarettsgatan. Det var 1 maj -98 och vi hade bestämt oss för att demonstrera (som vi alltid gjorde på den tiden...) På något vis lyckades du ta dig upp och gick i tåget med oss andra. Skam den som ger sig ;)

augusti 18, 2010
"

Och du vet varför jag gick upp eller. Du skrek så på mig.

Jag låg där, naken i fosterställning i vårt lilla lilla badkar och funderade på om om jag skulle kunna dö av baksmälla. Den här gången skulle det nog gå.
Plötsligt slits duschdraperiet undan och där står Nettan, fullt påklädd, en och åtti lång, pekar på mig och säger:
- Om en halvtimme ska vi stå på järntorget! Upp med dig för fan!

Man fick inte ens dö ifred på lasarettsgatan:-)

Om nån undrar så klarade jag det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar