Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 23 augusti 2010

Min adhd och jag ser på film del 2

Frodo har äntligen fått i ringfan i lavan.
Han hänger över stupet och håller sig fast med ett avbitet finger. Jag dör för det där med fingret. Fan så jävla ont det måste göra! Tänk er, hänga där, under dig har du svinsvinvarm LAVA och du håller dig fast i en litenlitenliten klippgrej MED ETT AVBITET BLODIGT JÄVLA FINGER.

Men det är inte det värsta.

Det värsta är när hans polare ska ta tag i handen och hjälpa honom upp så tar han tag i fingret. Hajja. Han tar tag i det avbitna fingret. Det måste ju göra så sjukt ont. Jag vet vad jag hade gjort i det läget. Jag hade vrålat av smärta och ramlat rakt ner i lavan.

Och medan dom håller på och masar upp Frodo så klipper dom hela tiden in bilder på ringjäveln. Som ligger och flyter på lavan.

Då kommer adhd och hälsar på igen.

- Magnus, vet du vad som hade vart jävligt jobbigt?

- Nääää.....

- Om ringen hade hamnat på ett sånt där litet flak av lava som var lite stelnad. Så den inte sjönk ner. Visst hade det varit jobbigt.

- Mmmm... Det har du rätt i.

- Då hade dom gjort hela allting helt i onödan.

- Ja, det hade dom.

- Hela filmen hade vart helt waste.

- Suck.

2 kommentarer:

  1. Anneli (Benet från Twimoms)augusti 25, 2010

    Alltså...
    Jag måste bara säga att du skriver himla bra, jag har läst några inlägg för sambon nu och som vi skrattade, haha. Gillar getto-inläggen...
    Är så glad att jag hittat hit =D

    Keep up the good work and let the saga be with you.
    The TWILIGHT saga that is, hä hä

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!
    Jag blir alldeles varm av beröm och det får mig att fortsätta skriva på:-)

    SvaraRadera