Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 23 augusti 2010

Min adhd och jag ser på film

I soffan framför tredje delen av sagan om ringen. Det är den där scenen där dom tänder den där elden uppe på berget så att dom på berget bredvid ser det så dom också kan tända sin eld och så kan dom på nästa berg se det så dom också kan tända sin eld.... Ja, ni fattar sånt folk höll på med innan man kunde ringa. Eller om det är som röksignaler för dramaqueens.

(gud så rolig den scenen hade varit om dom hade hållt på med röksignaler istället)

Skit samma.
När den scenen kommer går jag loss. Jag älskar den där grejen. Magnus vet det och låter mig hållas.

Men sen börjar jag.

- Men du, sitter det folk där uppe hela tiden och väntar på IFALL nån fan tänder sin eld?

- Veeet iiiiiiiiiinte...... (han är så djupt inne i filmen att han nog inte ens skulle märkt om jag klätt av mig naken och suttit där naken i soffan intill det är därför han pratar så där)

-Men du, tänk om dom inte skulle få fjutt på elden?

- Mmmmmmmmmm........

- Och! Och! Och! Tänk om nån skulle råka tända en eld utan att det var meningen? Vad händer då? Får dom springa ner och säga att det var fel, som en felrigning så? Eller vad händer? Fast det kanske kan vara kul för som att träffas bara så där. Dom gjorde väl inte det så ofta förr i tiden....

-Mmmmmmmmmmmm........ (nu lyssnar han verkligen inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar