Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 13 augusti 2010

Nattens tvångstanke

Hängde ihop med min hosta.

AKA Hostan från Helvetet som jag försökte bota med först lite uppåttjack i form av Bricanylspray. När den inte hjälpte drog jag i mig 10 ml mollipekt. Uppåttjack hade inte varit min typ av drog om jag varit knarkare. Fick mig bara att vrida runt mig mer i sängen med galopperande hjärta.

Hostan var oförändrad.

Efter nån timme gick jag upp igen och drog i mig en rejäl klunk av cocelianan. Ni vet den med morfin i. Lite neråttjack sådär framåt småtimmarna...

Min kropp kämpade på och undrade vad i helvete jag höll på med.

Hostan var oförändrad. Konstant hackande.

Där och då var det självklart att hostan inte bara var den där hackiga skiten som lät som samma som den där killen hade på nattbussen förra veckan (Nettan och hennes syrra vet vad jag snackar om) Utan det var såklart cancer
Man har alltid cancer kl 03.15.
All partysmoking och passivkrogsmoking var såklart boven.

Idag har jag gått runt med nånslags kemisk baksmälla och haft lite allmän ångest över det mesta. Kanske mest över att jag känner mig så jävla förort och WT.

Hostan är lite lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar