Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 19 augusti 2010

Ryan air i min rumpa

Dom säger att England är så nära och det är så lätt att flyga dit.
Det är inte sant.
Om det vore sant så skulle jag kunna knalla hem till Anna-Lena i kväll och hänga lite med henne. Vi skulle kunna dricka lite te, som smakar england och jag skulle kunna få beundra hennes nya bebis och sen när den hade somnat så skulle vi kanske, kanske, lämna honom i pappans vård en halvtimmer och smyga ner på puben på hörnet och ta en liten, snabb öl. Bara för att man är i England lixom.

Jag vill bo någonstans mitt emellan London och Brighton idag.
Fast det hade varit bra om allt annat vore som vanligt.
Typ mitt jobb och min skola och mina grannar. (ja kanske inte riktigt alla grannar)

Anneli! Jag längtar efter dig!!

1 kommentar: