Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 25 augusti 2010

Om man bor i ett Getto och låter sin unge gå i skolan i ett fancy hood

Så är man på något sätt lite nervös att någon ska avslöja en för att bo i Gettot.
Tex om man har en ganska rostig bil och alla har jätteblanka tjusiga bilar så blir man lite nervös, fast man inte borde vara det. Och man egentligen är glad och tacksam att man överhuvudtaget har en bil som funkar. Fast den råkar vara lite gammal och rostig.

Därför blev jag glad i morses när jag såg två bilar till på skolparkeringen som var rostigare än våran.

Och när jag backade ut från parkeringen så såg jag tíll mina förskräckelse en pappa som körde sitt barn på en motorcykel till skolan. Pappan klev av och gick iväg med sitt barn i handen och då ser jag att han till o med har en sån där väst med som det står nåt på ryggen på.
Herregud. Nu går det väl ändå för långt.
Jag stannade till för att läsa vad det stod. Var beredd på både HA och vad dom nu heter dom där andra.

På hans rygg stod med snirkliga bokstäver:

"Blueberry MC"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar