Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 26 augusti 2010

På bion

-Det här är en jättebra dejt!

-Det tycker jag med!

-Det är nog den bästa dejt jag varit på!

-Jag med tror jag. Fast att det inte är nån alkohol med och jag vet att jag inte kommer att ligga med dig efteråt.

-Vadå, vi ska ligga. Jag bjöd fan dig på kaffe!

-Jaha, då måste man betala för kaffet, jag fattar!

*Asgarv* Gnäggande högt häxskrattvarianten av asgarv.

-Shit!

-Vad är det?

(viskar)

-Jag sa det högt så BARNEN hörde.

(precis innan så hade vi pratat att det var väldigt små barn i salongen)

Det är gött att hänga med dig BrålandaKarro:-)

2 kommentarer:

  1. Brålandakarroaugusti 26, 2010

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA Men vi skulle ju ligga med varann....

    SvaraRadera
  2. Jag låg med dig ju. Lite snabbt. Du kanske inte hann märka det:-D

    SvaraRadera