Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 13 augusti 2010

sms vänner emellan

Vän 1: På börjar projekt Läggning, kom du över, varning för Stök.

Vän 2: Kommer snart. Vilar mig lite. Skit i stök, jag har varit hemma hos dig förut.

Vän 1: Nu sover dom. Har du nån film hemma?

Vän 2: Bara Torsk på Tallin.


Jag ber er observera följande:

1. Det är tydligen Alltid stökigt hemma hos mig. Ska genast sluta varna folk eftersom det ändå är stökighet dom väntar sig.

2. Nettan har bara EN ENDA film i sin ägo. Det är ju lite tragiskt. Nog för att Torsk på Tallin är en rolig film så finns det ju fler som är skojjiga.

3. Jag hann fixa till det lite hemma innan hon kom. Är det bra att säga det då? Så hon inte tror att det HÄR är mitt stökigaste? Det är ju bra att ha lite marginal ändå.

2 kommentarer:

  1. Brukar kallas organiserat kaos. Vad gäller filmen är den en present från syrran så det så ;)

    SvaraRadera
  2. Men du måste väl ha NÅN mer film hemma?!

    SvaraRadera