Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 15 maj 2010

Tack själv för du finns Malin:-D

Från min facebook-logg häromdan:

"Lotten-hade du inte varit kvinna så hade jag kidnappat dig ..släpat bort dig till nått never-never-Narnia-dröm land...kämpat mot alla riddare som viljat vinna ditt hjärta...kanske kanske vunnit...MEN..vafan du e ju kvinna-"not my style -prefrence in gender..MEN ...diggar dig skarp ändå....dåså!(&din bloppery bloppery blogg)
den 11 maj kl. 20:20 ·


ÅH Malin! Det var nog det snällaste någon har sagt till mig någonsin:-) Tack det samma!
den 11 maj kl. 22:20 · .


Becca: Fan va go hon eee Malin:) Vilken jävla raggkompetens Malin har;) Hade hon varit kille så hade Magnus fått se upp;)

onsdag kl. 17:10 .Lotten Han kanske får se upp ändå!
:-D
ps. Gött för dig att jag inte kom Becca, så kan du sitta på fejjan... ;-)
onsdag kl. 17:25 · .Kommentera...

(Det var den där regniga skitdan när jag inte orkade ta mig till jobbet.)


Malin och jag har mycket gemensamt. Vi har varsinn Viggo, varsinn Magnus, varsinn stuga i Dalsland, och så gillar vi vin och att jobba natt. (det där sista kanske inte i kombination)

1 kommentar:

  1. HAhaha Fan det är så mycket K*Ä*R*L*E*K på 14:on<3<3

    GÖTT EE DEE

    KÖSS BECCA

    SvaraRadera