Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 2 maj 2010

Jag har sökt sommarkurs...

Fick ett mejl av Luleå universitet idag...

"Hej blivande studenter!
Vi har sett att ni sökt sommarkursen Vampyrberättelsen från Dracula till Twilight vid Luleå tekniska universitet och vill på det här sättet hälsa er varmt välkomna. Så snart vi har fått antagningslistorna kommer vi att skicka ut ett välkomstbrev och detaljerad kursinformation. I början av maj kommer ni att få ett antagningsbesked och då är det viktigt att tacka ja, för att information ska kunna nå er. Detta är särskilt viktigt, då det visat sig att våra sommarkurser lockat väldigt många sökande (vilket är otroligt glädjande!) och vi kommer att ha full huggning med att administrera kurserna. Gör en insats för att skapa goda förutsättningar för riktigt bra sommarkurser: Tacka ja i tid och kursregistrera er sedan enligt instruktionerna så kommer adminstrationen att gå smidigt.
Än en gång: Varmt välkomna till Luleå tekniska universitets sommarkurs om vampyrer!
Vänliga hälsningar från kurslärarna"



Låter näääästan för bra för att vara sant :-D

4 kommentarer:

  1. haha va fan!
    känns uppiggande att du får ett antagningsbrev från luleå och inte jag.
    men jag är nog lite för cool för dom ändå :)

    SvaraRadera
  2. Nörd! Fan vad jag är avis...

    SvaraRadera
  3. Du är too cool for school Nisse!

    Frida. Jag är en nörd och det är jag stolt över...

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis!!! Va roligt du kommer få! :)

    SvaraRadera