Dear karma, I have a list of people you missed

torsdag 20 maj 2010

Om att cykla

Jag har börjat cykla till skolan varje dag.
I morses var det som att cykla i en storstad på en semester. Det doftade helt underbart genom slottskogen och det var som att hela naturen ångade som en regnskog.

Det var så varmt att jag kunde cykla i bara sommarklänning, inspirerad av en tjej med jättefin afro som cyklade framför mig. Alltså jag tog av mig koftan för att jag tänkte att om hon kan cykla i bara klänning så kan jag det med.

Vet inte vad jag svamlar om. Dinga-Linga sitter här intill och tittar på gamla roskildekort och jag är helt slut i hjärnan.

Varje morgon när jag cyklar så tänker jag på min fina Pochahontas. Som inte bara tycker att cykla, det gör man INNAN man tar körkort och sen aldrig mer. Men sen började hon cykla ett tag igen och då hade hon kört så mycket bil att hon alltid växlade ner när hon skulle svänga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar