Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 18 maj 2010

Dagens största garv

Förlåt Sara, men jag måste blogga om det här.

Sara och sitter i köket och dricker kaffe. Jag har precis kommit hemcyklande och möts av Sara och henne ungar som röjer loss med mina ungar. Magnus lagar mat och vi dricker kaffe då. Och pratar om galna festivalminnen.
Sara börjar meningen...
- Jag fastnade en gång på Roskilde.

Jag har ingen aning om VAD hon fastnade I men jag har redan exploderat av skratt.

- På en toalett, fortsätter hon. Du vet dom är ju så små och lixom korta toaletterna där.

- Ja, jag vet!

- Så när jag reste mig upp så ramlade jag framåt och fastnde dubbelvikt.

Hon visar hur hon ligger med ryggen fram emot dörren. Som en ostbåge.

- Det är som såna där kedjemejl som folk skickar runt med fulla snubbar som däckat i konstiga ställningar, säger jag.

-Jag vet, jag har fått såna mejl av dig...

Jag tror faktiskt jag kissade på mig lite av skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar