Dear karma, I have a list of people you missed

tisdag 25 maj 2010

Om en dröm

En gång drömde jag att jag var ihop med Marcolio.
Alltså, det var inte nån snuskdröm, han var min Pojk-vän.
En jätterar och omtänksam pojkvän. Helt gullig.

Jag vaknade med en konstig känsla av att jag var förälskad i Marcolio. Jättejobbigt och lite äcklande.

Det var flera år sen men när jag ser honom på typ tv så känns det lite jobbigt.

Det roligaste är att jag en gång bekände denna dröm för en vän. När jag var ganska full. Och hon bekände att hon har drömt samma sak. Om samma snubbe.
Är inte det skumt?

Har du drömt att du vart ihop men nån konstig kändis?
Please tell me!

3 kommentarer:

  1. Nja....men jag kan bekänna att jag tycker Reine Brynolfsson är typ en av Sveriges mest heta män ;) slå den du....

    SvaraRadera
  2. EWWWWWWWWWW.... Det var både en läskig man och ett läskigt erkännande. ;.D Men bra för dig! Du får honom för dig själv.
    OCH jag tycker INTE Marcolio är het! :-D

    SvaraRadera
  3. Ja men det e ju det som e så bra..jag behöver liksom inte köra några tjuvknep för att få honom för mig själv =P

    SvaraRadera