Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 14 juni 2010

Till Min Dinga-Linga

Jag tror egentligen inte att det var den gången när vi var på Dancing Dingo efter Håkan-konserten som vi gjorde upptäckten.
Jag tror det var den gången vi var på Dancing Dingo efter kent.
Det var jag, Nettan och Dinga-Linga.
Vi stod där i baren med varsitt glas av nåt starkt så vi skulle piggna till och orka dansa ett par timmar till.

Då sa nån av oss:
- Fan, jag Gillar inte Australien.
-Nä, inte jag heller...
- Inte jag heller tror jag...
- Det är lixom bara så jävla stort.
- Och ligger så sjukt långt bort...
- Och så är det bara en massa äcklig vildmark.
- Prata inte om vad mycket konstiga djur det finns där.
- Kryp!
- Ja, fast jag menade såna där skumma konstiga djur som man inte fattar hur fan dom ser ut egentligen....

Vi drack djupa klunkar ur våra glas och begrundade detta. Här står tre personer som hatar Australien.
Det känns för det första som att man inte FÅR hata Australien.

Och sen är det ganska märkligt att det ända stället vi går ut på nuförtiden är en Australisk bar.



Den här videon har Inget Med Saken att göra.
Mer än att Dinga-Linga la ut den på Fejjan idag. Och för att Håkan har namnsdag idag. Och att den är helt fantastisk:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar