Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 14 juni 2010

Saker att vara glad över på sin bröllopsdag

1. Att sverige inte är med i fotbolls-vm.
Magnus hade på tvn i sju minuter när det var en match. Och fyfan och helvetes jävlar säger jag.
Vad är det för ett jävla tutande?!

2. Att man inte gifte sig med en sportintresserad snubbe.
För då hade han väl suttit där och kollat på varenda match fast sverige inte ens är med.
Med det där jävla tutandet.


Vad ÄR det för jävla tutande?!
Kan nån var snäll och döda alla som tutar.
Kan nån vara snäll och stänga av tvn.
Det var visst redan gjort. Det var visst bara min tinnitus...
Tack.

7 kommentarer:

  1. Tänk på mig, tänk på mig...varenda jävla match ska tittas på. *låser in mig i sovrummet*

    SvaraRadera
  2. Här tittas det inte heller så mycket. Han var rätt sportintresserad innan, men det har vi tränat bort ;-) Nääärå!
    Men du, du har fan varit online hela kvällen. Gå o få dig ett nyp istället! pöss

    SvaraRadera
  3. Här är det fotboll 24-7, fast en annan sitter ju klistrad vid datorn så det går på jämt ut ;)

    SvaraRadera
  4. Oskar Kristenssonjuni 16, 2010

    Det är nån sorts burk med komprimerad luft i och en tratt i änden tror jag...
    Måste va över 2 tusen pers som har en eftersom det aldrig tar slut!

    SvaraRadera
  5. Lider med er som är tvungna att bo ihop med fotbollsälskande män.

    Lillebror! Flytta inte ihop med nån som gillar fotboll för mycket! :-D

    SvaraRadera
  6. Oskar Kristenssonjuni 16, 2010

    Jag trodde det redan var självklart att jag aldrig skulle göra det? :P

    SvaraRadera
  7. Jo det klart brorsan :-D Ibland kan kärleken var blind bara...

    SvaraRadera