Dear karma, I have a list of people you missed

fredag 18 juni 2010

Observationer jag gjort på stan idag

(Efter att jag fattat att det var Metal town.)

Frisyr som verkar jävligt PÅ igen (som jag trodde var stendöd efter 2002 när ALLA fotbollspelare i hela världen hade den.)

Mohikan.

Är det verkligen coolt killar? Nä... tror inte det va? Fredrik Ljungberg har haft den frisyren då är det inte coolt.

Det verkar väldigt PÅ att ha hela armar taturerade fast man ser ut som en tönt förövrigt.

Det osvikliga modet: Kilt på snubbar (gärna i kombination med mohikan och kängor) verkar ha hittat tillbaka från 1994.


Vadå? Jag bitter? För att jag inte ska gå på festival i år heller?

Närå... Jag ska åka till stranden med mina barn och komma hem lagom till att titta på prinsessbröllopet. Fast jag hatar prinsessbröllop... Bitter? Jag?

2 kommentarer:

  1. haha men det blir ju så fel...dessa kufiska typer ska gegga runt i leran i Arvika...inte sippa latte på stan :) Kulturkrock... *festivalsjuk*

    SvaraRadera
  2. Ja det känns så underligt städat när dom vandrar runt på stan och verkar ovanligt nyktra.

    SvaraRadera