Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 9 juni 2010

Förlåt att jag inte skrev nåt igår

Men jag har kört lite slut på mig själv.
Jag var där som man hör att folk pratar om när dom inte minns hur man gör enkla vardagsgrejer.
Jag stod rätt länge vid diskbänken och hyperventilerade för jag hade glömt hur man skalar potatis.

Men sen kom Magnus hem och jag sov ett par timmar.
Tills jag hade mitt enda riktiga uppdrag, att gå på möte med Matilda på hennes skola där hon ska börja till hösten. Jag tror jag höll masken hyfsat.

Sen åkte jag hem. La ungarna. Kollade på Mtv Movie awards, som förövrigt var den bästa galan jag sett på länge. Påminde mig om den härliga tiden när kent tog storslam på varenda gala och man satt i sin soffa och bara njöt och tyckte det var så grymt.

(Alltså den var inte bara bra för att New Moon vann typ allt, utan för att den var jävligt rolig att kolla på. Ni som såg den vet vad jag snackar om antar jag. )

Sen kom Magnus hem och hjälpte mig att dricka upp vinet som fanns kvar i Bib:en. Och jag bestämde mig för att inte göra ett skit resten av veckan.

Så nu känns det mycket bättre thank you very much.

Ska lägga mig lite mer gött i soffan här och läsa min favorit Fan Fic för tillfället.

Och det är ok att bryta ihop lite ibland. Det var ju ändå inte i närheten av hur den här killen mår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar