Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 26 december 2010

Visdomsord by Viggo Lee

Vid middagsbordet.

Jag: -Viggo, ska du smaka på köttfärsåsen idag?

Viggo: -NÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Jag: - Jag måste ju fråga Viggo. Idag kanske var dagen då det skulle hända.

Magnus: -Den dan du smakar på köttfärsås Viggo, vet du vad jag ska göra då?

Viggo: -Nä.

Magnus: -Jag ska ta en penna och rita ett kors, här upp i taket. Det ska jag göra.

Matilda: -Om han smakar på ketchup då?

Magnus: -Då ska jag rita ett till. Minsann.

Matilda: -När ska du rita ett kors i taket för att jag smakar på nåt.

Jag: -Den dan du sover en hel natt i din säng, då ska jag rita ett kors.

Magnus: -Eller om du äter upp maten på din tallrik. Vad tycker du Viggo? När ska vi rita ett kors i taket för Matilda har gjort nåt?

Viggo: -Kanske när Matilda träffar en apa!
Han börjar asgarva och gör apljud.

Ok...

Ifall nån undrar så hatar Viggo ketchup och allt som är som har med tomat att göra. Som typ köttfärssås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar