Dear karma, I have a list of people you missed

onsdag 22 december 2010

Min pappas röv

Den är lixom känd för att inte finnas.

Hela hans rörelsemönster utgår ifrån att han är så plattrövad. Han reser sig upp från stolen och så drar han upp jeansen. Han reser sig ur soffan och så drar han upp jeansen. Han går ut bilen.... och så drar han upp jeansen.

Ibland brukar han säga så här:

"Ok, jag råkade komma lite sent när gud delade ut rövarna men jag var iallafall i rätt kö när han delade ut hjärnorna."

Det bästa är att när jag var liten så var jag så himla liten och smal och min mamma var seriöst orolig att jag hade ärvt min pappas platta röv.
Just den detaljen i mitt liv verkar ha ordnat sig.

2 kommentarer:

  1. Åhh, du har ju en helt magnifik rumpa vännen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!!
    Jag önskar jag visste vem du är:-) Du måste ju ha sett mitt ass irl så du är nån jag känner...

    SvaraRadera