Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 20 december 2010

Karma

Evelina och Brålanda-Karro kommenterade mitt inlägg om att vi glömde tända fjärde ljuset... Den ena hade tänt ett ljus för mycket och väntade forfarande på Karma-Payback och den andra gapskrattade och lovade mig att det inte skulle bli jul iår. Vilka människor man umgås med... :-D

Iallafall så tänkte jag bara berätta, apropå Karma, att jag i söndags upptäckte att någon stoppat i tvätt i den stora maskinen i tvättstugan utan att maskinen gått igång. Man måste trycka flera gånger och det är lite lätt att det där händer. Iallfall så tryckte jag igång maskinen åt den här stackarn.

Några timmar senare hade Magnus lyckats tänka helt fel så han hade stoppat in en ny tvätt fast vår tid var slut. Han fick panik och trodde han skulle få skäll av nån arg tant. (han får alltid det i tvättstuga även när han inte gör nåt fel)
Men han fick inte nåt skäll för det hade inte dykt upp nån ny.

Det måste väl vara karma va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar