Dear karma, I have a list of people you missed

lördag 18 december 2010

30 dagar. Dag 13. Den här veckan.

Har vi haft hållt på med ett projekt i skolan. Examensarbete för kursen vi läst.
Det skulle innehålla körsång och vi skulle spela till själva. Det var allt vi fick. Det blev en parodi på Körslaget. Men körer som var malliga över att va med i tv, en stressad producent, Carola, Dregen, DiLeva och Magnus Uggla, en stissig prao-elev och så publiken som fick vara tv-publik.

Hela dagarna, fram till torsdag kväll har vi vart instängda i en teaterlokal på Artisten. Allt är svartmålat i ett sånt rum, väggar, golv - rubbet. Man känner sig lite lätt knäpp efter ett par dagar.
Men torsdagkväll var det föreställning för närmast sörjande och dom skrattade och vi fick aplåder och ja. Det blev rätt kul faktiskt. Fantastiskt vad man kan få ihop på en vecka!

Efter det gick vi ut och tog några öl för att fira. Det var trevligt. Alla är fina i min klass just nu.

Sen har jag hunnit med Lucia på Viggos dagis, Julfest på Matildas skola, dans och gitarrlektioner och jag är rätt slut faktiskt :-)

Puss!


Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

1 kommentar:

  1. Ja det var en konstig vecka. Och du har rätt med rummet. Allt svartmålat. Konstigt ljud, inget syre och starka strålkastare...men vi var grymma!!!

    SvaraRadera