Dear karma, I have a list of people you missed

söndag 12 december 2010

30 dagar. Dag 5. Min dag.





Jag skulle skrivit det här igår. Jag vet.
Började väldigt ambitiöst med att ta kort på min frukost. Men sen vet jag inte vad som hände...



Yrade runt hela dan och försökte få ordning på mig själv för att jag skulle på fest på kvällen. Typ halvt om halvt genomtänkta saker som att färga mitt blonda hår rött. Själv i badrummet. 3 timmar innan jag ska på fest med massa människor jag inte känner. Det är så typiskt mig.

Sen hände det nåt med blå drinkar och ja... ni kan ju tänka er hur man blir om man dricker blå sprit.

Jag var hemma halv 4. Jag tror jag tackade taxichaffisen som att han räddat mitt liv och han till slut bara gapskrattade åt mig. Jag tror han räddade mitt liv faktiskt. Jag stod utanför korvkiosken vid Mariaplan och trodde jag höll på att dö och trötthet och fylleri.





Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar