Dear karma, I have a list of people you missed

måndag 8 februari 2010

Twiliight tv-serie?

Kom hem nyss och det var för en gång skull ingen hemma så jag la mig i soffan och sappade lite.
På Mtv at the movies sa dom just att Robert Pattinson (förlåt, Patten) har förhandlat fram att få 100 miljoner per år om dom gör Twilight till en tv-serie.

Lite läskigt.
Och lite härligt.

Hur vill man ha det egentligen?

Chansen är väl rätt stor att serien kommer att suga. Men vem vill inte se på vår favoritvampyr varje vecka?

Vad säger ni tjejer?

3 kommentarer:

  1. Jag hade ju inte tackat nej till såna pengar.
    men jag kan samtidigt tipsa om "vampires diaries" som börjar snart på sexan. Exakt som twilight. fast utan patten. tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag ser väldigt fram emot torsdag. Trots att det inte är med nån Patt:-D

    SvaraRadera
  3. OO noes..
    TVD är inte på långa vägar så nice som twilight Patten eller inte. Det är liksom... skillnad. (säger en som sett alla hitills visade avsnitt och läst båda serierna.

    SvaraRadera